כאב בטן ילדים - הילד עוד סובל למרות שבבדיקות ”הכל תקין” ??

כאבי בטן בילדים – גם כשעסוקים בעבודה, זומים, בית, אוכל, והסעות לחוגים קשה לא לשים לב שכאב הבטן הזה שוב ושוב צץ לו אצל הילד/ה ולא נראה שזה הולך לשום מקום.
הילד/ה האהובים שלנו אומרים לנו שוב שכואב  ושלא נעים להם בגוף ולמרות שכבר עשיתם בדיקות, הלכת  ניסיתם אולי פרוביוטקיה או להוריד מוצרי חלב וכלום לא עוזר.

התלונה על כאבי הבטן ממשיכה גם עכשיו, כשאין מסגרות וכבר אי אפשר להגיד לעצמנו שזה תרוץ של הקטן/ה להתחמק ממשהו או ביטוי לצומת לב או כעסים אלא כנראה שזה פשוט משהו שנמצא שם ומציק לו/ה !

הגיע הזמן לטפל בכאבי הבטן של הילד לפני שהיא תחריף או תהפוך למצב כרוני שהילד וגם אנחנו נצטרך באמת להתרגל לחיות איתו.

אם זה כאבי בטן בבוקר, כאבי בטן ילדים לאחר אוכל, נפיחות של הבטן, יציאות רכות שלשולים גזים או עצירויות, אלו מצבים שאפשר לעזור בהם. כן ! גם אם הרופא לא מצא את הסיבה לכאב או נתן פתרון שלא עזר הסיבה לטפל היא שהחמוד/ה שלנו סובל וצריך לעזור להם.

כאב בטן ילדים אצל

כאבי בטן עם חום אצל ילדים מצריך לראות רופא משפחה דבר ראשון כמו כן גם כאבי בטן חריפים בילדים. אם כבר ראיתם רופא ולא קיבלתם מענה ואתם רואים שכאבי הבטן אצל הילד נמשכים יש מקום  לנסות כיוון אחר.

אני מזמין אותכם להיפתח לעולם הרפואה המשלימה ולבוא לטיפול שרואה ומקשיב טוב לעומק הבעיה

אשתמש בידע רחב שיש לרפואה המשלימה להציע, כדי לפתור את הכאבי הבטן מציקים להם באמצעות טיפול משולב וייחודי, העוזר לפתור בעיות רפואיות ממושכות שלא מצאתם להן מענה.

קצת עלי

שמי יונתן הוניגמן ואני מטפל ברפואה משלימה משנת 2008.

אני מתמחה בטיפול בבעיות במערכת העיכול ובשיטות בהן אני משתמש, טיפלתי בהצלחה בבעיות רפואיות רבות כגון: בעיות עיכול, כאבי ראש, כאבי בטן וכאבי בטן  אצל ילדים כמובן, אלרגיות, עייפות ועוד.

יש לי ניסיון בטיפול במאות מטופלים בין אם בטיפולים בקליניקה, בין אם במסגרת התנדבותית באסף הרופא ועבודה בכללית שתרמו רבות ליידע ולניסיון שאני מביא לטיפולי בקליניקה כיום.

אני סומך על הניסיון שלי לתת לכם בתום המפגש הראשון, הערכה, מה נדרש כדי לעזור וכמה זמן יידרש לנו כדי לראות שיפור בכאבים של הבטן תוצאות.

איך מתחילים?

כאבי גב טיפול דיקור
hez

אבחון מעמיק

כאבי בטן טיפול דיקןר

התאמת תוכנית הטיפול

ביו-רזוננס טיפול בכאבי בטן

טיפול וחיזוק

כאב בטן אצל ילדים - אז מה נעשה בעצם בטיפול ?

שלב האבחון – אבצע אבחון כדי לעמוד את מצב הילד, אשאל שאלות על היסטוריה, אופי הכאב, מתי הוא מופיע ומה משפיע עליו, אבדוק רפלקסים פעילים על ידי לחיצות קלות בנקודות שונות בגוף, כדי לקבל תמונה של מצבו ואבצע בדיקה של בשיטת הביו-רזוננס שתכווין אותי לחוסר האיזון המעורב בתלונותיו של הילד. אבדוק אם אני מזהה רגישויות למזונות שונים וגורמים נוספים.

הבדיקה אינה מורגשת ומתבצעת על ידי החזקה של הילד ב 2 אלקטרודות בצורת כדור אחת בכל יד ואחת נוספת בעורף, משך הבדיקה מותאם לגילו של הילד והיכולת שלו לשתף פעולה

התאמת תוכנית הטיפול – יצירת תכנית עבודה שתכלול הערכת זמן להגעה ליעד בו נוכל לראות שיפור במצב, ובאילו שיטות עבודה נדרש להשתמש במפגשים עצמם ובבית.

ואז נצא לדרך ! כמובן שנתחיל את הטיפול עוד במפגש הראשון.

כאבי בטן ילדים ממה להמנע ?

כאשר הבטן כואבת תפוחה, עושה חריקות ורעשים כמו גזים, נפיחות, גרעפסים בחילות יציאות רכות וכו … אנחנו צריכים להבין שהיא מתקשה במשימת פרוק המזון אותו אנחנו נותנים לה.
בדגש גדול אם רואים באופן ברור שלאחר צריכת מזון יש יותר תופעות עיכול לא נעימות וסובלים יותר מכאבים בבטן אצל ילדים ובכלל.

כאבי בטן אצל ילדים תרופות סבתא- בטח ניסיתם כל מני המלצות שונות לכאבי הבטן של הילד : פרוביוטיקה, חלב חם מריחת ערק על הבטן וכו.. לצערי למעט תה  קמומיל או מרווה  אני לא יכול להמליץ על דבר מסוים שאינו יכול גם להחריף כאבי בטן אצל ילדים ספציפיים.

איך להקל על כאבי בטן אצל ילדים ?

אנחנו נרצה  במקביל לטיפול בגורם בבעיה, להוריד מזון שהוא קשה לעיכול או כבד בכדי להקל על מערכת העיכול במשימת הפרוק ולכן נבקש להוריד לגמרי את המוצרים הבאים:

מוצרי חלב על כל סוגיהם.

בשר אדום.

ירקות קשים כמו כרוב, חסה, נבטים  קייל סלק וירקות בריאים כאלו שעשירים בסיבים  תזונתיים. 

אגוזים שונים.

מזונות מטובלים וחריפים.

ארוחות עם מספר גדול של רכיבים שונים .

הקושי במשימה הוא בעיקר אצלנו ההורים, כיוון שאלו שעורי בית הדורשים מאמץ ויצירתיות שכן ניתן לרוב לראות שיפור מסוים תוך שבוע.

שוב – רוצה להדגיש כי בהצמדות בתפריט בלבד לא ניתן להשיג מענה לזמן ארוך וזו המלצה כללית להקלה לטווח זמן הקצר בלבד. בעיקר כי ישנו גורם שמאתגר את מערכת העיכול ומקשה עליה בפרוק המזון ולכן כאבי הבטן ובו נרצה לטפל באמת, כדי שהקטנים יוכלו לאכול הכל ובלי מגבלות.

השאירו פרטים, ואחזור אליכם בהקדם:

או חייגו עכשיו ! 054-4518306

בטיפול כאבי בטן אצל ילדים אני משלב עבודה עם מספר כלים מרכזיים:

כדי לטפל בכאב בטן ילדים אני משלב בטיפול מספר צורות עבודה שונות מעולמות טיפול מגוונים, כאלו שמצאתי יעילים לנושא, אלו מספר דוגמאות לכלים בהם אני משתמש :

מכשור אלקטרומגנטי מיוחד – הנועד לחזק את הגוף ולהיפטר מ”אורחים לא רצויים”.

דיקור – טיפול בכאבי בטן לילדים אני נעזר באמצעים שונים שמגרים את נקודות הדיקור כדי שיהיה מותאם ליכולת של הילד. אני משתמש במגנטים, לייזר ורק אם צריך ויש הענות מצד הילד גם מחטים מיוחדות ועדינות שבקושי מורגשות.

צמחי מרפא – פורמולות שונות המותאמות במיוחד לצרכי המטופל. כאלו שילדים יכולים להסתדר איתם.

המלצות תזונה – בהתאם ל”תחקיר” שנעשה בשלב האבחון, נמצא את הגורמים התזונתיים הנכונים לגוף ונמנע מאלו שמקשים על הגוף להילחם בגורם המטריד. תתפלאו כמה ילדים שמציבים להם את המטרה מולם ומלווים אותם, יכולים להתגייס לתפריט שהוא לא נוח למספר שבועות במטרה להרגיש יותר טוב. אצל ילדים בררנים באוכל ניתן גבולות גזרה יותר פשוטים.

לעתים אשלח אתכם ואותם הביתה עם “שעורי בית” כהמשך של הטיפול בקליניקה:
מדבקות עם מגנט או מחט שמצמידים לנקודה רלוונטית בגוף שאותה נמצא יעילה בקליניקה, צמחי מרפא או מכשירים ייעודיים או הנחיות שמטרתם להמשיך את עבודת ההחלמה גם בין המפגשים.

” אני מאמין שהגוף שלנו הוא מכונה מופלאה שיודעת לאזן ולרפא את עצמה אך לעתים נדרשת עזרה נוספת כדי להשלים את העבודה.”

את הטיפול בכאבי בטן ילדים אני מתאים לכל ילד על פי התלונה שלו, היכולת והקצב למלא את הנדרש בטיפול. יש לי גמישות ואפשרויות לבחור מתוך מספר דרכים שונות, כדי שאוכל לספק לכל ילד מענה אופטימלי, כזה שתוכלו ביחד לפעול עלפי ההנחיות בבית ושנגיע להפחתה עד העלמות כאבי הבטן.

אז בואו השאירו פרטים או התקשרו עכשיו 0544518306 ונצא לדרך כדי לאפשר לקטנים שלנו איכות חיים יותר טובה

שיתוף:

מאמרים נוספים

חבל שתעזבו בלי שיפור במצבכם !

שילחו הודעה ואחזור אליכם בהקדם

לקביעת טיפול או שאלות נוספות,
מוזמנים להשאיר פרטים ואחזור אליכם

לקביעת טיפול או שאלות נוספות, מוזמנים להשאיר פרטים ואחזור אליכם

דילוג לתוכן