דיקור סיני תל אביב

שלום אני יונתן הוניגמן נעים להכיר 🙂
אני מדקר ועוסק בטיפול בדיקור סיני, צמחי מרפא ביו-רזוננס וכלים טיפוליים נוספים. אני מטפל בקליניקת דיקור סיני בתל אביב בהצלחה במטופלים הסובלים ממגוון בעיות רפואיות שלא קיבלנו מענה מספק אצל הרופאים. 

אני עוסק בטיפול סיני במרכז תל אביב, אני מטפל מוסמך משנת 2008, מומחה לטיפול בבעיות כאב ובעיות עיכול בקליניקה ליד הבימה בבעיות כאב, בעיות אורתופדיות, הפרעות עיכול ובעיות רפואיות ממושכות שלא נפתרות בקלות כמו מחלות ויראליות שלא עוברות, אלרגיות שונות, כאבי ראש, בעיות מחזור, עייפות, חוסר חיוניות חולשה ועוד..

יונתן הוניגמן דיקור

דיקור סיני תל אביב –  פה ליד הבימה

אני מטפל במרכז תל אביב בשדרות רוטשילד 129. חניון הבימה קרוב וזמין ותחבורה ציבורית נגישהונוחה. אני מקבל מטופלים משעה 11:00- עד שעה 20:00 אשמח לעזור גם לכם.

בקליניקה אני משלב שיטות דיקור שונות ומשלב שימוש בצמחי מרפא מוקסה, כוסות רוח במטרה להשיג את המטרה. שיטות העבודה בהן התמקדתי הם בעלות יכולת משוב, הן מאפשרת לי לדעת שהטיפול יעיל עוד טרם יציאת המטופל מהקליניקה. דבר שמאפשר את תוצאות הטיפולים הטובה. 

לגבי המלצות, אני מזמין אתכם להסתכל על מכתבי המלצה לדוגמא ממטופלים לאורך השנים. לחצו כאן בכחול- דיקור סיני המלצות.

דיקור סיני מחיר – כמה עולה דיקור סיני ? עלות מפגש דיקור בסדרה היא 250 שקלים למפגש דיקור הנמשך עד שעה. מפגש לנושא בעיות עיכול בשילוב ביו-רזוננס עלות 350 שח. 

תוך כמה זמן משפיע דיקור סיני ? 
דיקור סיני משפיע מהר ! בבעיות כאב לרוב ממש ברגע הכנסת המחט – ממש כך !
מניסיוני בטיפולי כאב, כאשר הדיקור נעשה נכון, אחפש לראות תגובה והפחתה בעוצמת הכאב תוך רגעים ספורים מזמן הכנסת המחטים, חשוב לציין שדיקור הוא טיפול חזרתי כמו בפיזיותרפיה נדרשים מספר מפגשים כדי לשמר את ההטבה והפחתת הכאב

דיקור סיני זו שיטת טיפול עתיקה המשתמשת ביכולות הריפוי הטבעיות של הגוף על מנת לטפל במחלות וכאבים שמופיעים. 

דיקור סיני יעיל לטיפול בעיות רפואיות רבות, מחקרים רבים מוכיחים את יעילות הדיקור לטיפול בבעיות כאב ובעיות פנימיות – כמו בעיות עיכול, בעיות מחזור, הפרעות הורמונליות  עייפות חולשה ועוד…

בדיקור מחפשים אחר השורש של הבעיה שבעקבותיו נוצרים הסימפטומים ולכן היעילות  נשמרת לרוב לאורך זמן ומשיגה שיפור באיכות החיים הכללית בנוסף לנושא הטיפול.

על פי הראייה של הרפואה הסינית יש בגוף 12 איברים עיקרים המייצרים את האנרגיה בגוף. מכל איבר יוצאת שלוחה אנרגטית, מעיין תעלה, היוצאת מהאיבר ונמשכת עד לקצוות האצבעות בכפות הידיים והרגליים. שלוחות אלו נקראות מרידיאנים. 

על המרידיאניים ממוקמות נקודות דיקור שמשפיעות על תפקוד האיבר  ממנו הם יוצאות ועל תפקוד  השרירים גידים ורצועות לאורך הנתיב המשויך.

בדיקור אנו משתמשים במחטים דקות וסטריליות, כדי להפעיל נקודות דיקור על פני העור במטרה ליצור איזון  בתנועת האנרגיה שזורמת במרידיאנים בגוף כדי להוביל להחלמה ושיפור רמות האנרגיה בגוף.

דיקור סיני מתאים לרוב האנשים, ילדים בוגרים וזקנים יכולים להנות מהחוכמה של הרפואה הסינית והידע הטיפולי שהיא מציעה.
בעצם כל מי שסובל מבעיה רפואית או הפרעה לאיכות חייו  ברמה הפיזית, ברמת תחושת החיוניות וגם ברמה הרגשית יכול להיעזר בדיקור סיני לטובת העיניין.
למי לא זה מתאים ? אנשים הרגישים למתכות בצורה חזקה ולאנשים שמאוד מאוד פוחדים מהמחטים. אבל לשמחתי גם להם יש פתרונות כמו, שימוש במגנטים, מוקסה או לייזר כדי להפעיל את נקודות הדיקור וללא הדקירות.


אשמח לעזור  או לייעץ לכם אתם מוזמנים להתקשר  0544518306

איך מגיעים ואיפה חונים

כתובת הקליניקה בתל אביב:
שדרות רוטשילד 129 תל אביב , ליד הבימה.
מצד ימין של הבניין בשביל הכניסה ה 2.

הגעה ברכבת וקווי אוטובוס:

מתחנת רכבת השלום  ( עזריאלי ) – קו 63.  כ 5 דק נסיעה.
מתחנת רכבת מרכז ( ארלוזורוב ) – קו 63 , קו 70, קו 142.  כ 8 דק נסיעה.
מתחנת רכבת ההגנה – קו 5.  כ 10 דק

חנייה: חניון הבימה במרחק 300 מטר מהקליניקה, ניתן גם לחנות בכחול לבן ברחובות הסובבים. 

 Acupuncture Tel Aviv

למי שמחפש טיפול מחוץ לעיר אני מקבל מטופלים גם בקליניקה מחוץ לעיר. עושה טיפול סיני במרכז השרון, בצור יגאל שם אני עוסק בעיקר בטיפולי דיקור סיני לבעיות כאב עיכול ועוד…

שיתוף:

מאמרים נוספים

חבל שתעזבו בלי שיפור במצבכם !

שילחו הודעה ואחזור אליכם בהקדם

לקביעת טיפול או שאלות נוספות,
מוזמנים להשאיר פרטים ואחזור אליכם

לקביעת טיפול או שאלות נוספות, מוזמנים להשאיר פרטים ואחזור אליכם

דילוג לתוכן