כאבי ראש טיפול בדיקור סיני - כי לא צריך לחיות עם זה

כאבי ראש תוקפים את כולם במשך חייהם, אך כאשר כאבי הראש נמשכים תקופה ממושכת ומשביתים ימי עבודה ומונעים מאתנו פעילויות… גם אם כבר ניסיתם טיפולים שלא עזרו, חבל לפספס  למען איכות חיים טובה יותר שמגיעה לכם.

כאבי ראש

כאבי ראש מהם הגורמים?

לכאבי ראש גורמים רבים, החל מחוסר בנוזלים, בעיות ראייה קשר למזון ותרופות היכולים לגרום לכאבי ראש להופיע. לכן לא אוכל לפרט כאן את כולם, אך כן אציין  את הגורמים הנפוצים לכאב ראש.

בעיות מבנה שלד גורמות לכאבי ראש מהצוואר כמו : בעיה בחוליות הצוואר, עומס גדול על שרירי הצוואר והשכמות, עקמת , חריקת שיניים, בעיות במפרק הלסת. 
בעיות מערכתיות : בעיות הורמונליות, חולשה, לחץ דם לא מאוזן מתח רגשי, סטרסס גבוהה. צריכת קפה וממריצים, חרדות, בעיות שיניים, סינוסים, כאבי שיניים עודף לחץ עצבי שמקרין לראש ועוד…

השאירו פרטים, ואחזור אליכם בהקדם:

או חייגו עכשיו ! 054-4518306

כאבי ראש איך עושים סדר בלאגן ?

אופי כאב הראש אצל המטופל מכווין אותי כמטפל בתהליך האבחון:
כאבי ראש בבוקר המופיע עם הקימה דבר ראשון בבוקר או כאב ראש לוחץ שמגיע רק בסוף היום / לאחר עבודה.
כאב ראש לאחר אוכל / כאב ראש שמופיע דווקא כאשר לא אכלנו מספר שעות.

אם הכאב מופיע לקראת המחזור או דווקא בסופו ,מופיע בימי הביוץ. האם הוא מופעל מחשיפה לרעש / שמש / ריחות חריפים.
כל דבר מראה על גורם אחר שעלול לגרום לכאב הראש ותפקידי בטיפול לבדוק ולאתר את הגורם.

סוג כאב הראש כמובן נותן לי מיידע נוסף. אם זה כאב עמום, כאב חד, כאב שמרגיש כמו פטישים, כאב ראש פועם, כאב ראש לוחץ.

כאב ראש שלא עובר עם כדור או האם עיסוי צוואר מקל עליו, האם שנת לילהאו דווקא מקלחת חמה פותרים אותו.

מיקום הכאב בראש יכול להשתנות בין אזור המצח, רכות, מאחורי עין, חצי פנים, באזור קודקוד הראש או דווקא כאבים בעורף ובראש באזור מאחורי הראש  האוקסיפיטלי, כאב ראש צווארי.

אלו מספר דוגמאות אך יש עוד כמובן.
מה שחשוב להבין זה שעל פי הגישה הטיפולית בה אני מטפל, המטרה היא לחקור את אופי הכאב כי שם התשובה למקור שלו ומיקוד בגורם הוא מה שמוביל לתוצאה טובה בטיפול. 

איך מתחילים?

כאבי גב טיפול דיקור
hez

אבחון מעמיק

כאבי בטן טיפול דיקןר

התאמת תוכנית הטיפול

ביו-רזוננס טיפול בכאבי בטן

טיפול וחיזוק

כאבי ראש טיפול טבעי שניתן?

כל אחד מנושאים אלו יכולים לתת מידע שיעזור שאבחן נכון את הגורם.

לאחר האבחון אנו מתחילים בטיפול המשלב, בדיקת ביו-רזוננס אם נדרש, דיקור סיני ומתן צמחי מרפא – תפקידם להמשך את הרצף הטיפולי בין המפגשים ובזמן הטיפול. נחפש בטיפול להשיב את הגוף והנפש לאיזון ותחילה להפחית את תדירות כאבי הראש עד שיעבור.

במפגש הראשון נבצע אבחון במטרה להבין את טיב הבעיה לעומקה, נתחיל בסדרת שאלות כדי להבין את מיקום כאב הראש, התדירות ואופי הכאב, מה נעשה עד כה, מה מקל ומה מחמיר את הבעיה.

לאחר מכן נעשה בדיקה פיזית- בה אני לוחץ על כל מני אזורים בגוף, מסתכל על הלשון ודופק של המטופל. זאת בכדי לקבל תמונת מצב של האזורים המאוזנים ואלו שפחות מאוזנים אצל המטופל. בשלב זה ארצה לקבוע מהו מספר טיפולים הנדרש כדי  להשיג שיפור ברור במצב כאבי הראש של המטופל כדי שנוכל לעמוד את קצב ההתקדמות בצורה ברורה.

כאב ראש איך מתח קשור?

כשאנחנו נמצאים בתקופה לחוצה אם זה דד ליין לעבודה, לימודים, קורונה, מתח מתמשך בעבודה מול מחשב או טלפון. אותו מתח נוטה לגרום לטונוס שרירי מוגבר באזור שרירי הצוואר והשכמות.
הצורך של אדם להחזיק את כל העולם על הכתפיים זו אינה רק צורת ביטוי אלא אימרה המתארת טוב את מה שהרבה אנשים חווים.

כאב ראש צווארי

פיזיולוגית כאשר טונוס השרירים בצוואר נעשה מוגבר הוא יוצר לחץ מכאני על הרקמות ועצבים בצוואר ובשכמות. בעקבות כך יכולות להיווצר תופעות שונות : הקרנות של כאב מהצוואר לראש, או להגבלה של טווח התנועה בצוואר מה שמעיד על כך שהזרימה באזור מצומצמת דבר שנוטה להגביר כיווצים מעליו כמו אזור הרכות צידיי הראש והמצח תופעות אופייניות בכאב ראש צווארי.

שימוש בטלפונים ניידים גורמים למנח צווארי מוטה מטה זהו מנח לא טבעי לגוף ובמשך הזמן מעמיס מאוד על שרירי הצוואר וגורם לכאבים בעורף ובראש. כאב ראש צווארי כזה שפעמים רבות מתאפיין ככאב ראש לוחץ מוקל בעיסוי בצוואר או מקלחת חמה.
 
דבר נוסף שמתרחש לא מעט אצל אנשים בתקופות מתח הוא הופעה של חריקת שיניים בלילה ואצל אחרים החזקה של הלסתות קפוצות בחוזקה בעת ריכוז בעבודה, דבר שגם אם אינו מודע – משפיע על כאבים באזור הטמפורלי (צידיי הראש), כאב ראש צווארי והשכמות ועלול לעודד כאבי ראש ואף ליצור נימולים בפנים ובעיות במפרק הלסת כמו כאבים בלסת וטינטון באוזן.
 

כאשר לאדם יש נטייה לסבול כאב ראש שלא עובר וברקע יש בעיה מבנית של עמוד השדרה הצווארי כמו נטייה להיתפסות שרירים בצוואר או הגבלת תנועה בצוואר ומתווסף לכך מתח רגשי שמעמיס עוד מתח על השרירים נוצרת הסערה המושלמת.
המתח הוא בעצם גורם נוסף שמתלבש על אזור חלש מלכתחילה ו"חונק " אותו יותר, ובכך יוצר או מחריף את ההפרעה בזרימה ומעורר כאב ראש צווארי או כאב ראש בבוקר בקימה.

כאב על רקע חולשה של חוליות הצוואר – נוטה להיות מושפע אופן השימוש שלנו בצוואר.
למשל : כאבי ראש בבוקר בגלל כרית לא טובה או בגלל ילד שישן איתנו במיטה.
עבודה ממושכת עם ראש מטה כמו בכתיבה או ציור עבודה בגינה וכמובן הטיית הראש בזמן שימוש במכשיר נייד ועוד.

בזמנים של תקופות מתח אנו נוטים לשכוח את עצמנו ולאכול לא מסודר ופעמים רבות רק חוטפים משהו לאכול כשלרוב זה לא מזון בריא, בנוסף שוכחים לשתות מים ונוטים לתדלק בקפה, דבר שבעצמו גורם לחלק מהאנשים לכאבי ראש בבוקר והחרפה של עומסים בעורף ובראש.
 
 

טיפול בכאב ראש

בקליניקה תמיד כשמגיע מטופל הסובל מכאב ראש שלא עובר אני מתחיל בבדיקה של רקמות וחוליות הצוואר. מניסיוני ב 70 אחוז מהמקרים בהם יש ממצא בצוואר בטיפול נכון בו, כאבי הראש נפתרים.

פעמים רבות כבר נעשו בדיקות הדמיה שונות אך לא עלו ממצאים מיוחדים בצוואר והטיפול שקיבלו הוא כדורים להפגת כאב שאינם יעילים לכולם.
 

אם אתם יודעים שכאשר כואב לכם הראש עיסוי בצוואר יוצר הקלה על עוצמת כאב הראש ייתכן שבלי לדעת אתם לוחצים בצוואר ושכמות כאשר כואב לכם  או שמקלחת מים רותחים עוזרת להפיג את הכאב …

האם אתם נוטים לחרוק שיניים ולהחזיק את הלסת קפוצה כנראה שניתן לעזור לכאבי הראש לכם מהר יותר ממה שאתם חושבים.

בכלל אם אתם יכולים לקשר בין מתח ביום יום לכאבי הראש שלכם  – טיפול בכאבי ראש יכול לעזור !

 

אני מזמין אותכם להגיע לבדיקה ולראות איך אפשר לעזור לכאבי הראש שלכם 

כמטפל לשמחתי פתרתי כאבי ראש למטופלים רבים גם כאלו שסבלו שנים רבות ואני מוצא שרפואה סינית ודיקור בפרט הם כלי יעיל לטיפול בכאבי ראש.

אני מזמין אתכם לצור קשר ולטפל בכאבי הראש שלכם : 0544518306

טיפול טבעי בכאבי מתחקה אחר הגורמים לכאב הראש ואז פועל לנטרל אותם.
לכאבי ראש גורמים רבים ושונים מאדם לאדם. אופי כאב הראש, הזמנים בהם הוא מופיע, מהם הדברים שמפעילים אותו או מקלים עליו, עוזרים לנו להבין איך לגשת ולטפל בכאבי ראש בצורה יעילה .

דבר ראשון  – נרצה להרגיע את הכאבים – 
יש לוודא ששתינו מספיק נוזלים, שאכלנו, להחליש גירויים חזקים של אור ורעש אם זה מחריף את הכאבים.
רצוי לעשות מקלחת ואפילו ללכת לישון.  ניתן להשתמש בכדור שאתם יודעים שמקל על התופעה.
אני ממליץ לעשות עיסוי לצוואר  בדגש על אזור חיבור הצוואר לראש ו ומעט לצדדים במטרה לראות אם זה נותן הקלה.
דבר שני – נרצה לוודא שרופא ראה אותנו ובדק את מה שנדרש. היה וכבר עברת בדיקות והכל נבדק ונמצא תקין אך אתם עדיין סובלים ניתן להעזר בטיפול ברופאה משלימה שיכול לעזור לאזן את הגוף ולטפל בגורם לכאבי הראש החזקים.

שיתוף:

מאמרים נוספים

חבל שתעזבו בלי שיפור במצבכם !

שילחו הודעה ואחזור אליכם בהקדם

לקביעת טיפול או שאלות נוספות,
מוזמנים להשאיר פרטים ואחזור אליכם

לקביעת טיפול או שאלות נוספות, מוזמנים להשאיר פרטים ואחזור אליכם

דילוג לתוכן