ביו-רזוננס על שיטת הטיפול

ביו-רזוננס שיטת אבחון וטיפול מדהימה, חלוציה החלו בשנות ה-50 בגרמניה, כשניסו לזהות שינויים חשמליים בנקודות דיקור ומצאו, לתדהמתם, התאמה בין מוליכות חשמלית בעור למחלות שונות. השיטה מאפשרת לזהות ולאתר את הגורמים המשפיעים על בריאות המטופל בזמן נתון, תוך שהיא בודקת את תפקוד האיברים ומערכות בגוף.              

כיצד פועלת השיטה?  

בזמן הבדיקה נוצר דו-שיח עם גוף המטופל על ידי משוב (פידבק). מתבצעת סריקה הבודקת את תגובת המטופל לפריטים שונים, כגון: סוגי מזון, מינרלים, הורמונים,  מצב חיידקי, מצבי לחץ תרופות ועוד.
בעזרת הנתונים מתקבל מפרט המשקף באופן אינדיבידואלי את מצב מערכת העיכול והבריאות של הנבדק.

ביו-רזוננס רפואת תדרים

בסריקה מתגלים: חסרים, דלקות, רגישויות, איברים הדורשים חיזוק וגורמים נוספים האחראים לתסמינים השונים עליהם מתלונן הנבדק. עיבוד הנתונים וניתוח הסריקה חושף מהי דרך הטיפול היעילה ביותר בכדי להשיב את האיזון לגוף.

לרקע על שיטת הביו רזוננס – לחצו כאן

יתרון שיטת הביו רזוננס

בשיטה זו אין קיבעון בין מחלה לגורם מסוים – הכול אפשרי והכול נבדק. גם דברים לא שגרתיים נבדקים במהלך הסריקה: תגובה לחיסונים, מוצרי מזון, חומרי הדברה וכימיקלים. כל אדם הוא ייחודי ולכן מגיב באופן שונה לסביבתו. הטיפול מותאם על פי תגובתו האישית של הנבדק ובהתאם לכך התוצאות הטובות.

למי זה מתאים?

הבדיקה אינה פולשנית, אינה כרוכה בכאבים ולכן מתאימה לתינוקות ולמבוגרים כאחד.
למעט אנשים המשתמשים בקוצב לב – לא קיימת מגבלה.

השיטה מומלצת גם כתמיכה לטיפולים קונבנציונליים, בדגש על מקרים של מחלות כרוניות. באמצעותה ניתן להפחית את הצורך בתרופות כלליות להפחית כאב ולשפר איכות חיים.

מי שחלה או חווה התדרדרות במצבו הבריאותי ואינו מעוניין להשלים עם המצב יכול להפחית את הכאבים ולחוות שיפור במצבו באמצעות טיפול בתדרים המותאם אישית למצבו.

השאירו פרטים, ואחזור אליכם בהקדם:

או חייגו עכשיו ! 054-4518306

כלים ומכשירי רפואת תדרם ביורזוננס

מכשיר הקוואנטום – מכשיר הבדיקה בקליניקה.

MD wave – מכשיר תדרים הניתן למטופל הביתה בהתאם לצורך ולבעיה. העבודה עם המכשיר היא על בסיס יומי בביתו של המטופל ובשל כך תהליך ההחלמה קצר יותר.

תוספים – מינרלים, ויטמינים ואנזימים לפי הצורך.

פורמולות ותרופות הומאופטיות – תערובת צמחי מרפא סינים או טיפות הומאופטיות יינתנו למטופל במטרה לחזק את הטיפול על פי הצורך.

תפריט תזונה – בהתאמה לתוצאות הבדיקה ניתן תפריט תזונה לשם תמיכה בתהליך ההחלמה. 

תהליך טיפול בתדרים ביו-רזוננס

בשלב הראשון: נבצע סריקה אשר תוצאותיה יקבעו את מהלך העבודה, מה נדרש והמשכו על פי הצורך.

המטרה הראשונית היא לנטרל כל גורם שמכביד על הגוף: סוגי מזון, גורמי אלרגיה, חיידקים, פטריות, ווירוסים חבויים וגורמים נוספים שעלו בבדיקה ומשפיעים על בריאותינו. בתחילה נתמקד בגורמים אלו עד לנטרולם.

בשלב השני: נתחיל לחזק את הגוף ואת האיברים החלשים עד שיתחזק ובכך נמנע מהבעיה לשוב.

לאורך הטיפול בתדרים בביו-רזוננס

בעזרת המכשיר מתבצע מעקב אחר השינויים במצבו של המטופל, וכך הטיפול משתנה בהתאמה עד לסיומו.

  • יינתן תפריט מותאם שמשתנה ממפגש למפגש, מטרתו היא נטרול הגורמים המכבידים על הגוף כדי להקל עליו ולאפשר החלמה וחיזוק לגוף.
  • שימוש במכשיר מיוחד שיושאל למטופל לעבודה בביתו למשך מספר ימים.
  • מתן תוספים, אנזימים תרופות הומאופטיות או הפנייה לרופא לבדיקות נוספות על פי הצורך.
 
 

השאירו פרטים, ואחזור אליכם בהקדם:

או חייגו עכשיו ! 054-4518306

 ביו-רזוננס - רקע והיסטוריה

בתחילת 1950 Dr.Reinhold voll,רופא גרמני, פיתח מכשיר בדיקה אלקטרוני למציאת נקודות אקופונקטורה (השייכות לרפואה הסינית). הוא הצליח להוכיח שלנקודות אלו יש התנגדות חשמלית שונה מסביבתם כאשר מתח חשמלי עדין מועבר בגוף. חוקרים רבים אחרים אישרו את הממצא שמוליכות חשמלית בנקודות אקופונקטורה גדולה בהרבה מהרקמה סביבם.

ד"ר וול החל במשימת חייו למצוא הקבלה בין מחלות שונות ולמוליכות חשמלית בנקודות דיקור. הוא קיווה שאם ימצא קשר בין מחלות לשינויים בהתנגדות החשמלית בנקודות הדיקור שונות, הוא יוכל לזהות את המחלות בקלות יתרה או בשלב מוקדם יותר כשהטיפול בהן יותר יעיל ובכך ייסד את הבסיס של רפואת תדרים.

ובאמת כך היה: ד"ר וול אכן הצליח למצוא נקודות דיקור הקשורות למחלות ומצבים בריאותיים שונים ופרסם מידע רב על ממצאיו ועל אבחון באמצעות מוליכות חשמלית בנקודות הדיקור. הוא גילה, לדוגמה, שבמטופל עם סרטן ריאות נמצאה קריאת מוליכות חשמלית שונה מהנורמה בנקודות דיקור המשויכת לראות. שינויים דומים במוליכות התרחשו בנקודות אקופונקטורה השייכות לשרירים ואיברים שנמצאו מודלקים ולמצבי אלרגיה ואי סבילות מגוונים.

בשלב מסוים Dr.Reinhold voll הבחין בשינויים לא תקניים בנקודות דיקור מסוימות כאשר לנבדק היה מונח בקבוק תרופה בכיסו. הוא הרחיק את הבקבוק, החזיר אותו ובדק. ובהתמדה קיבל תוצאות שונות כאשר הבקבוק היה בכיס הנבדק וכאשר הבקבוק היה רחוק מגופו. בתחילה לא הבין איך בקבוק סגור של תרופה מחוץ לגוף יכול להשפיע על קריאת המוליכות החשמלית בנקודות הדיקור. הוא התבלבל יותר כאשר גילה שאותו הבקבוק עם התרופה משפיע על הקריאה כאשר היה במגע קל או בצמידות למטופל וגם כאשר היה במיקומים שונים  לאורך המעגל החשמלי הסגור של הבדיקה.

ד"ר וול והקולגות שלו החלו לחקור בכדי להבין את פשר התופעה המוזרה. הם שילבו פלטת מתכת מיוחדת למעגל הבדיקה שעליה יוכלו להניח מוצרים. הם נוכחו לגלות שהרבה חומרים שגרמו לשינויים חשמליים בנקודות דיקור, כאשר היו צמודים לגוף, גרמו לשינויים זהים כאשר היו מונחים על הפלטת מתכת (גם בבקבוק סגור) כחלק ממעגל הבדיקה. הם הניחו שגוף מגיב לפרטים שונים שנמצאים בסביבתו הקרובה והם משפיעים עליו  , דבר שמתבטא בשינוי על החשמלי של העור ובנקודות הדיקור.

כך בעצם נולדה לה שיטה לאבחון וגילוי דלקות אלרגיות רגישויות ומחלות שונות.

שיטתו של ד"ר וול פורסמה בשם אלקטרואקופנטורה על שם וול או בקיצור EAV ומהווה בסיס לכל מכשירי אלקטרואקפנטורה ביו-תהודה, רפואת תדרים וביו-רזוננס כיום.

בדיקת מספר רב של נקודות (מתוך 2000 נקודות דיקור בכל בדיקה) דרש מיומנות רבה וזמן רב מדי לבדיקה, מצב שהוביל עם הניסיון והזמן מספר רופאים בגרמניה לאורך השנים לפתח מכשיר ושיטת עבודה שונה בשם & therapy  bioelectric function diagnosis  או BFD. הם הצליחו להפחית את מספר נקודות הדיקור הנבדקות לאבחון מצבים פיזיים וצמצמו את מספר המוצרים הנבדקים בכדי לאבחן תרופות ומחלות. עד היום השיטה עדיין בשימוש בגרמניה.

ב1978 Dr.Helmut Schimmel  – חוקר רופא ורופא שיניים בהסמכתו מגרמניה, קידם בשלב נוסף את השיטה כאשר לאחר 8 שנים עבודה עם הBDF  הוציא את הVegetative Reflux Test  או הVRT. שיטתו שונה בכך שהוא השתמש בתמציות מחוזקות ומיצויים של חומרים רבים המוכנסים לתוך מעגל הבדיקה, בקבוצות בזה אחר זה אל מול מס נקודות מצומצם לשם אבחון (בדיקת המרידיאן). בנוסף גילה מנגנון בקרה באמצעותו ניתן לוודא מהו המינון האופטימלי הנדרש לתמציות שנתן .ואם הפריט הניתן ישפיע על הגורם שיועד לו.

בהמשך נמצאה חפיפה והתאמה בין ממצאיו של Dr.Reinhold voll לשינויים החשמליים בנקודות הדיקור לבין שיטות לקריאת שינויים במוליכות החשמלית של העור המתרחשים במצבי מתח ורגיעה בגוף. דוגמה מוכרת לצורת עבודה כזו היא מכונת אמת או מכשיר ביופידבק בהם הבדיקה נסמכת על משוב ביולוגי לא מודע של גוף הנבדק. אלו בעצם קוראים שינויים עדינים המתרחשים במערכת העצבים האוטונומית של הגוף ללא ידיעתנו.

בסוף שנות ה90  – התקדמה רפואת התדרים בזכות הטכנולוגיה שלב נוסף כאשר חיברו מחשב למעגל הבדיקה. כיוון שכל הנתונים הם חשמליים בשילוב הפידבק ממערכת העצבים ניתן היה לבצע את התהליך באופן ממוחשב. כך נפרצה הדרך לעידן חדש של בדיקות מסוג זה. בדיקות אוטומטיות מדויקות ומהירות, הנעשות בין הנבדק למחשב ללא התערבות נוספת. לאחר הבדיקה מתקבל פירוט המראה לאילו פריטים הגיב הנבדק ולאיזה לא. ניתוח הסריקה מאפשר להבין את מצבו הבריאותי של הנבדק לעומקו, לאמוד את מצב המערכות והאיברים השונים לגלות חסרים וזיהוי גורמי אלרגיה ומחלה שונים.

כיום הטיפול בביו-רזוננס וטיפול בתדרים רפואה משלימה

כיום בקליניקה אני משלב 2 דורות של מכשירים ומבצע הצלבת מידע ביניהם כדי לאמת את הנתונים.
האחת היא סריקה אוטומטית ממוחשבת – זוהי סריקה עמוקה ומקיפה המאפשר לגלות פרטים עדינים אליהם הגוף מגיב, בבדיקה עולים גם דברים שלא בהכרח קשורים לתלונת המטופל. הבדיקה סורקת פריטים רבים ומכווינה אותי אל נושאים רלוונטיים לבריאות הנבדק.
השנייה היא סריקה פרטנית על פי ממצאים, תיאור הבעיה על ידי המטופל וניסיון קליני. הסריקה הזו יותר גסה ומאפשרת לי להבין את הדחיפות של כל נושא מהיכן עלינו להתחיל את הטיפול כדי להשיג תוצאות טובות.

    מחקרים בביו-רזוננס

אלו מספר מחקרים המראים את יעילות השימוש בביו רזוננס ( LEMF – שדה אלקטרומגנטי בעוצמה נמוכה)  בטיפול בבעיות רפואיות שונות.

שיתוף:

מאמרים נוספים

חבל שתעזבו בלי שיפור במצבכם !

שילחו הודעה ואחזור אליכם בהקדם

לקביעת טיפול או שאלות נוספות,
מוזמנים להשאיר פרטים ואחזור אליכם

לקביעת טיפול או שאלות נוספות, מוזמנים להשאיר פרטים ואחזור אליכם

דילוג לתוכן